niedziela, 21 lutego 2016

Koła półośki osłona silnika

Wchodzimy pod samochód i demontujemy plastikową osłonę silnika i spuszczamy olej ze skrzyni biegów.
Następnie zdejmujemy oba przednie koła.Odkręcamy śrubę oznaczoną strzałką białą,ja odkręciłem tylko lewą półoś prawą zostawiłem, trochę oszukałem.
Teraz odkręcamy śruby drążka stabilizatora oznaczone na czerwono. Odkręcamy z obydwóch stron samochodu, wykorzystując klucz ampulowy do zablokowania śruby.Dalej też z obydwóch stron samochodu odkręcamy śruby amortyzatora zaznaczone na żółto.I przechylamy piastę na zewnątrz wyjmując półoś.
Niebieska strzałka oznacza spust oleju.
Potem grubym śrubokrętem lub łapką ciesielską wypychamy półosie z gniazda w dyfrze,Strzałka niebieska pokazuje miejsce założenia śrubokręta lub łapki ciesielskiej.
Lewą półoś wyjmujemy całkowicie, prawą wysuwamy parę centymetrów odchylając piastę.Widok na następnym rysunku.
   Wykręcamy i wyjmujemy śrubę tylnego zaczepu skrzyni,śruba oznaczona strzałką zieloną.

Tak to ma wyglądać. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz