czwartek, 11 lutego 2016

Honda jazz 1.2.Wymiana łożysk skrzyni biegów .

Długo się zastanawiałem czy zabrać się za pisanie. Ale gdy musiałem wymienić łożyska w skrzyni biegów mojej hondy jazz rocznik 2005 to nigdzie w internecie nie znalazłem pomocy w tym temacie
Dlatego postanowiłem się podzielić swoimi  spostrzeżeniami.ale od początku.
Na początku 2015r. stałem się"szczęśliwym"posiadaczem 10-letniej hondy jazz silnik 1.2. Ale że szczęście nigdy nie trwa długo więc po przejechaniu około 1000 km. zaczęła jęczeć skrzynia biegów. początkowo był to cichy terkot który stopniowo narastał. Po przeglądnięciu różnych wpisów w internecie dowiedziałem się że czeka mnie wymiana łożysk w skrzyni biegów. Dowiedziałem się również że ten typ tak ma. Okazuje się że hondy jazz z silnikiem 1.2  mają ten feler. Poza tym któraś honda civic z podobną skrzynią biegów też tak ma.
Przeszukałem internet aby znaleźć jakieś pomoce, gdyż postanowiłem sam zrobić remont niestety nic na temat hondy jazz nie znalazłem.Poza warsztatami które oferowały swe usługi przy naprawie.
Co do nich nie byłem przekonany, a że coś przy samochodzie umiem sam zrobić to zrobiłem.
Przy okazji remontu zrobiłem parę zdjęć niestety nie tyle co bym chciał ale jak się ma brudne ręce to nie bardzo wychodzi. Dziwi mnie tylko że nikt nie podjął tego tematu. Miałbym łatwiej, a tak musiałem wszystko zgadywać.
Dzisiaj więcej nie napisze ale stopniowo wszystko opiszę i wrzucę fotki jak się nauczę.

5 komentarzy:

  1. Mam podobny problem, mógłbyś napisać coś więcej o naprawie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobny problem, mógłbyś napisać coś więcej o naprawie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę ale mam krótki czas dostępu do komputera dlatego to potrwa.

      Usuń
  3. Opisz proszę proces naprawy takich łożysk jak możesz. Jak trzeba przyślę Ci Twojego własnego laptopa jakby co ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, mam ten sam problem Jazz 1,4 2005 86tkm, czy podjąlbyś sie wymiany u mnie?

    OdpowiedzUsuń