niedziela, 14 lutego 2016

Czas na robote

Pierwsza sprawa to trzeba mieć dostęp do kanału, druga sprawa trochę kluczy podnośnik hydrauliczny, sztywne podstawki i dobrego pomocnika. I jeszcze jedno głeboki klucz nasadowy 14-tka do odkręcenia dwóch śrub zawieszenia skrzyni.
Trzecia sprawa to trzeba mieć możliwość dorobienia pewnych ściągaczy do wyjęcia dwóch łożysk po rozebraniu skrzyni biegów.
No to zaczynamy.
Najeżdżamy samochodem na kanał ustawiamy go równo. Następnie luzujemy nakrętki przednich kół, odbijamy blokady nakrętek i luzujemy nakrętki półosi. Robimy to gdy samochód stoi na kołach gdyż trzeba użyć bardzo dużej siły aby poluzować nakrętki półosi.
Teraz przystępujemy do podniesienia przodu samochodu,ja używałem podnośnika hydraulicznego podstawiając go pod ramę zawieszenia. Dzięki temu mogłem wstawić sztywną podstawkę w miejsce przystosowane do podnoszenia samochodu przy zmianie koła.Kolejna czynność to demontaż akumulatora, trzeba go wyjąć całkowicie. Nie będę tego opisywał bo to powinien każdy kierowca umieć.Teraz spróbuje wstawić zdjęcie.  Demontaż obudowy filtra powietrza.
 Po wykonaniu czynności pokazanych na rysunku i wyjęciu akumulatora pociągnąć całą obudowę filtra w stronę akumulatora.
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz