Po stwierdzeniu co dolega skrzyni, przewertowałem mnóstwo stron internetowych aby dowiedzieć się jakie łożyska są potrzebne. Znalazłem również orginalną stronę Hondy, na której wpisując numer VIN. można oglądnąć wszystkie części do swojego samochodu. Dowiedziałem się że skrzynia łącznie z dyfrem posiada siedem łożysk nie licząc łożysk igiełkowych zębatek, pięć skrzynia dwa dyfer.
W większej części opisów na forach internetowych podawano że wysiadają trzy łożyska, dwa kulkowe na wałku sprzęgłowym i jedno wałeczkowe,które są stosunkowo drogie a pozostałe dwa są tanie więc zakupiłem pięć co mnie wyniosło 500zł.
Poniżej wypiszę wykaz łożysk które zakupiłem i wymieniłem.
91101-PHR-003 34x59x20
91004-PLW-A01 26x72x15.5
91002-PHR-003 26x52x15
91003-P21-003 25x52x14/15
91006-PHR-003 6205 SPECJAL BALL
Do tego dokupiłem orginalny simering w salonie Hondy, simering ten można wymieniać tylko od środka skrzyni, więc wskazane aby był orginalny i należy wymienić niezależnie czy cieknie czy nie.
Wymiary simeringu to:
26x40x7
Zakupiłem też dwie butelki oleju MTF wyniosło jakieś 120 zł.
Tak zaopatrzony przystąpiłem do roboty.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz